Bukë kollomoqe

Buka e kollomojtë  ose bukë  misri është  njëra nga gatimet më të vjetra në  kuzhinën kosovare.buk

Përbërësit:

  • 1 kg miell misri
  • 700ml. ujë
  • 3-4 lug gjelle kos

Përgatitja:b

Në  drasën e gatimit e hedhim miellin e misrit dhe ne mesin e tijë  fillojmë  ta zbrazim ujin e vëluar duke e perzirë  vazhdimisht me lugë druri gjër sa mielli e pin gjith ujin. Kur kjo masë  fillon të  ftohët pak ather fillojmë me e mledh brumin në  topth, cilin e nxheshim disa herë  vertikalisht dhe horizontalisht dhe në fund e stypim duke ia dhan formen e bukës. Bukën e nxheshur  dhe të formuar e vendosim me kujdes në  tepsi të  lyer me vaj, pastaj e lujmë  sipri me kos  dhe e pjekim  afër  një  orë në temperaturë  më të lartë . Kjo është  mynyra  e moqme  tradicionale e gatimit të  bukës kollomoqe cila kërkon shum kujdes dhe perkushtim por unë  kam  provuar  mënyren më  të  lehtë  të  këtij gatimi dhe suksesi nuk ka munguar, pra njëjtit përbërës e njëjta procedurë  por me ujë  të  ftohtë .

5 thoughts on “Bukë kollomoqe

  1. Ju gjitcka shume qarte e keni shkruar por une kam nje pyetje
    A duhet kripe?
    Ju lutem t ma ktheni.
    Faleminderit per mirkuptimin😉

Leave a Reply

